fredag 16 september 2011

Helg!




Tar en kort paus i mitt rapportskrivande för att önska er en trevlig helg!






Så skönt det ska bli med en ledig helg!!!!!!

Ikväll blir det Tacos, Corona och Taza-choklad...

Imorgon hoppas vi på fint väder, är sugen på att tända en brasa och grilla korv varvat med promenader. Vi borde städa bort sommaren med, ta bort möbler, sommarblommor...

På söndag blir det förmodligen lekland med barnen.





TREVLIG HELG!!!!



(Bilderna är tagna nu på morgonen, tjejen hade mannekänguppvisning i Nathalies ärvda klänning+pants - succé! Så det fick bli dagens outfit! Klockrent!)

4 kommentarer:

Annica sa...

Söt tjejen som man fick se "live" idag! Roligt att ni ville kika förbi. Hoppas ni får en mysig helg!
stora kramar!

Monica sa...

Va fiiiiiiiiin hon var i den dar klanningen!!!!!!!!! Kraaaam

Ulrika Forsell sa...

Kul att hitta hit! Skratta lite igenkännande när jag läser din beskrivning om dig. Mmm...baka är kul och laga mat...rött vin och glada människor skriver jag också under på. Jag lägger till kärlek, mallorca, cava, sommar, mys framför brasan, ekologiskt och hållbart. Njuter av min 6 mån bebis som just somnat i mitt knä...medan jag surfar och äter nybakad chokladkaka från Rosendalträdgårdscafés kokbok. Ska nu titta vidare på din blogg. Önskar dig en fin dag! Be Happy!

LYCKLIG MOR sa...

Ulrika,Tack för att du lämnade kommentar i min blogg! Ska "hälsa på" hos dig med :-)

Ha det gott! :-)


Systrar, tack :-) Kram!