måndag 17 oktober 2011

Mysig, vacker och varm hösthelg...



I helgen har vi haft långväga besök av farmor och farfar.
Som vanligt mycket trevligt!
Vi har fått avlastning med barnen, jag och käraste gick på bio; Jägarna 2 (rekomenderas varmt!) och före bion åt vi smarrig after work (välbehövligt!), vi har även gått mysiga höstpromenader och herrarna har bjudit på fin lördags-middag!


Sommarens sista andetag? Hösten är snart slut, nu väntar vi på snön...


Oj, vad jag inte längtar till vintern!

Jag trivs mycket bättre med värme!


Men barnen, dom anpassar sig bra, tur är väl det!




I skrivande stund så LEVER BARNEN OM (som vanligt) så det är svårt att skriva något "poetiskt" (ja, jag hade hoppats på det...) till dessa höstbilder...


Fånga dagen!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Härliga bilder!
Farmor och farfar är också supernöjda!
Vi längtar INTE efter snö, trots att det är frost varje natt-
Roligt att "vinjetten" är uppdaterad - speciellt med svansen separerad från kroppen. Kusinerna säger att det är 26:e gången den lossnar!
Tack för din blogg! Den förgyller vår vardag!
Kram

Monica sa...

wow jag har missat detta inlägg!!! Sorry! Gud va fina höstbilder. Saknar som vanligt årstiderna....vi har bara 1 1/2 typ...varm sommar och svalare sommar....Nu är den bättre perioden på intågande. Känns riktigt härligt.
Kramis