lördag 4 oktober 2008

Sammanfattning...


Dagarna mellan dessa två bilder har varit dom häftigaste, coolaste, fräckaste, mest roliga, mest jobbiga och de mest underbara dagarna i mitt vuxna liv!










Nyfödd Buddha





Buddha på Öppna förskolan, sista dagen vi är där tillsammans i min roll som mammaledig.

Buddha min buddha: Livet känns mycket enklare nu sen du kom!


Love!!!


(Jag är så himla glad, har nu fått photoshop installerat och har lekt med dessa bilder :-)
Photoshop är faktiskt riktigt skoj, men svårt.)

3 kommentarer:

Monica sa...

oj nu fick jag tårar i ögonen...igen!!!! Saknar er alla!
Kraaaaaaaaaaaaaaam

Annica sa...

Puss på dig lilla gubben!!
Åh grattis på Jenny dagen! Precis nu idag när det är internationella barndagen. Kraaaam A

crrly sa...

Gos.

Vilka fina bilder! Och vilken superfin bild på er i din presentation till höger! :-)

Strax ska jag blogga lite om dig igen... *s*