torsdag 13 november 2008

SNÖ!

Tidigt tidigt i morse vid tidningshämtningen så möttes jag och vov-vov av SNÖ!
Jippi så glada vi blev!
Äntligen säger jag bara!
Allting blev så ljust och fint helt plötsligt, snälla rara snö, jag hoppas du har kommit för att stanna!



Denna bild tog jag en dimmig morgon för knappt 1 månad sedan.

Och så här såg det ut i morse på samma plats. Jag och vov-vov knarrade runt i snön och var harmoniska.



Det var en sak till...
Jag saknar den lilla underbara människo-kille som brukar sova i denna lilla säng, den har varit tom alldeles för länge nu...
Självklart så saknar jag även den stora killen som brukar ligga i samma säng som mig ;-)
1 lååååång vecka har nu gått, jo det har gått, men det har varit jobbigt, tyst, tråkigt...


MEN imorgon kommer lill-bus-killen och storkillen hem igen :-)
Jag har saknat er!!!
Ni är såååååå välkomna hem!!!
____________________________________________________
(förresten så har jag bestämt mig att nu när snön äntligen har kommit så är det även okej att spela julmusik, så det är det som gäller härhemma framöver.... jul jul jul.....;-)

3 kommentarer:

Monica sa...

hahahahah vi ar ganska lika jag och du......jag satt och lyssnade pa julmusik igar kvall!!!!JAg kunde inte vanta heller.Tankte att jag skulle kasta in ett par tracks pa bloggen, men jag bestamde mig for att vanta. Anthony tyckte att vi skulle ta fram julgranen ocksa men det kanske ar lite too much.....
Klart att du langtar efter killarna!!!! Va tomt det maste ha varit. Sa fiiiina bilder du lagt in. SNOW! Om jag visar dessa bilder for Toni blir han avundsjuk. Han har ju aldrig sett riktig snow. Det ar nog hans hogsta onskan.....
Njuuuuuut av denna vita,magiska substans...Vi njuter nu av ett behagligt vader ocksa. Man kan ga ut utan att svettas.....
Big HUG

Annica sa...

Tack för sällskapet på stadsrundan igår, men vi handlade i princip ingenting, trist. Vi får göra om det snart igen, eller hur?
Hoppas att det gick bra för killarna att flyga hem.
Ha en skööön helg, kram!!!

crrly sa...

Halloj! Hoppas de kom hem utan vidare missöden! Att du bara överlevde tiden utan dem!


Oj, snö! Här är det bara spöregn på tvären och storm hela tiden. Gah. Superfina bilder.