tisdag 2 juni 2009

Årets första Rabarberpaj


Skördade lite rabarber idag och gjorde en smaskig smulpaj !



oj! oj! oj! så gott det är med rabarber!

Även lille Buddha fick njuta av en portion, det var premiär för honom med (livspremiär) och han formligen hivade i sig av pajen!
______________________________________________
Ingen bebis ännu, är faktiskt rätt less nu!
Jag tror på nedkomst nu på lördag den 6 Juni, förra gången gissade jag på rätt dag...
Den som lever får se...
Jag hoppas att i mitt nästa blogginlägg få visa en bild på små små söta händer eller fötter ;-)

3 kommentarer:

Helen sa...

Mmm, rabarberpaj! Det skulle sitta bra, så här kl 23...

Och bebisen ligger lugnt kvar och myser i din mage, jo, jag minns hur less man var i slutet!!

Kom just att tänka på att ni är ett helt gäng i er släkt som fyller år här i juni.

Annica, Sam, Nathalie, och snart kanske även din bebis...
Mysigt!

Lycka till, ännu en gång!

Kram
Helen

Annica sa...

Tack för supergod lunch i fred.!!! Så gott med rabarberpaj! Sonen verkar gilla den också ser jag. Tyvärr så har jag tagit bort mina rabarber för en massa år sen, får väl svänga förbi dig om jag blir sugen, och plocka lite.
Ha det bra, kramisar!

Monica sa...

Men wow har du skördat redan! Så underbart! Det där såg riktigt smaskigt ut ju! Oh Gud ja va spännande....snart är det DAGS!!!!
Love you!