fredag 25 november 2011

Partisk, JAG?...

Idag har det varit premiär i frisörstolen!
Jag trodde aldrig att det skulle gå, men tji fick jag!
Och fina det blev dom!

Tjejen satt som ett ljus - lugnt och stilla...


Storebror tyckte det var spännande, men blev snabbt rastlös...










Mysigt med en ledig fredag och ägna all uppmärksamhet åt barnen, skönt att få hjälp med helghandlingen tex...



Bak av årets första fruktkaka, succé!...


Trevligt att få hjälp med plantering av julblommor...


Barnen har fått en egen nyinköpt ljusstake i sitt rum, mysigt!
Men konstigt med den gröna gräsmattan utanför, snön som kom häromdagen ville ej stanna...






Supertrevlig helg önskar mina söta tomtenissar!!! :-)

3 kommentarer:

Monica sa...

Heeeeej Syrran! Längesen jag tittade in hos dej. Jag ber om ursäkt, men jobbar 6 dar i veckan nu och 10 tim per dag. Vad fint du bloggat. Jag lovvar barnen i frsörstolarna hehehehe kan tänka mej att killen blev rastlös. och jag dog när jag såg barnen som handlar med dej VILKEN KANONFIN BILD!!!!! Så söta kläder!!!!!! Saknar trollen så enormt!!!! Och va fattigt med snö, helt otroligt. Och Berit som härjar....vad jobbigt. Vad fint ni har julpysslat. Kan riktgt känna doften av blommorna som lill tjejen satt och pysslade med. Tryfflarna sag hel smarriga ut. men undrar just om man kan hitta kakaonibs här, har aldrog hört talas om det. Hursomhelst, vi bör skypa någon dag här, skriver nar det passar. Pussar till alla, speciellt små Nissarna.

Monica sa...

p.s

Blev på gott humör nar jag öppnade din blogg, med julmusik och skön stämning. Tack you made my day.

Annica sa...

Såååå söta bilder! Roligt att ni tog er tid att kika förbi!
Kramar!