fredag 30 augusti 2013

Ledig helg...

Äntligen ledig helg! Det firade vi med taco-mys ute på inglasningen. Förra helgen jobbade jag natt och har just precis blivit människa igen! Det tar verkligen på min kropp att jobba natt!!!
Torsdag, fredag så började jag 06.15, så jag lär nog somna till fångarna på fortet ikväll...
Lägger ut några bilder från veckan och förra helgen- bl.a. Så var jag och dotra mi på lunchdate med mormor och morfar och på lördagen hade sonen fotbollscup :). 
Sista bilden så ville sonen helt plötsligt vara liten bebis igen och sitta i bebisstol från Ikea, ja vad säger man???;))...






1 kommentar:

Monica sa...

Tufft att jobba natt. Rytmen blir helt rubbad.
Fina bilder. Den sistsa tog ju priset....men vem skulle inte vilja sitta i en bebisstol? hehehe Vilket charmtroll.