söndag 19 juli 2009

Förändring...


Livet har förändrats väldigt väldigt mycket sedan våran lilla underbara prinsessa flyttade in i vårt hus...



Hon sover mest hela dagarna, men tar ändå upp stor del av våran tid på alla sätt och vis...


Förändringen är nog större för storebror än vad den är för mor och far, inte alltid så kul att inte längre vara nummer 1...


Den första veckan hemma så tyckte jag att Storebror såg så ledsen ut, men han blir mer och mer nyfiken på lillasyster för var dag som går, han har nog nu förstått att här ska hon bo...




Det är rätt ansträngande att ha blivit storebror, man behöver mera sömn och somnar i vagnen efter promenaden, som på gamla goda tiden...


Som sagt förändringen är stor, men bara till det positiva!
Jag kan ligga och lukta och titta på henne i timmar!
Tiden går alldeles för fort fram, så jag ska passa på att njuta så mycket jag bara kan, denna sista gång...
Kärlek!

5 kommentarer:

Annica sa...

Puss och kram!! Till världens sötaste syskon, längtar att få träffa dom.
Moster A

Helen sa...

Vilken liten rosenknopp! Och så mycket hår hon har!

Ja, passa på att njuta av det nya underverket, men glöm för all del inte bort det gamla underverket; storebrodern...

Inget namn på rosenknoppen, ännu??

Kramar!

LYCKLIG MOR sa...

A, Tack för igår och tack för god kladdkaka! :-)

H, Tack. Hon ska heta Meja.
Och såklart jag ej glömmer storebror även om tiden för honom blir mindre nu (önskar ibland att man vore 2 jag...) ;-).

Kram

crrly sa...

Vilka helt ljuvliga bilder! :-) Och djuren är också med på sina små hörn.

Monica sa...

Oj vilka fina, underbara, ljuvliga, fantastiska bilder. Det du skrev om Buddha sag riktigt mitt i prick ut pa den dar bilden dar han sitter och sma surar i soffan!!!!!!! Otrolig bild! Nu ar det bara att njuta av de sma liven...tiden springer ivag sa snusa pa nu! Skickar miljoner kramar till er alla! What would I do without your blog?
Love you!