torsdag 23 juli 2009

Lycklig!


Nu äntligen förstår jag vad dom menar! Alla föräldrar som har berättat om när deras barn sjunger på skolavslutningen, gör det där första fotbollsmålet, tar sitt första simtag, och som för lycklig son idag - ÅKER SITT LIVS FÖRSTA KARUSELL! Blödig har jag alltid varit, men inte trodde jag att jag skulle bli tårögd av att se MIN son åka karusell! Det är just DET dom där föräldrarna har sagt: det är ju så att man blir tårögd...och nu förstår jag. NU har jag förstått! Alla andra barnen satt fint ner och åkte i karusellen, alla utom vår lyckliga son - han skulle stå upp! Det är klart att du skulle! :-) DU är ju DU!

Idag har mitt liv fått ännu ett nytt perspektiv. Lyssnade på sommar i P1 med Malin sävstam. Malin förlorade sin man och sina 2 barn i Tsunamin. Lyssna på programmet om ni inte redan gjort det, och glöm inte näsdukarna!

3 kommentarer:

Annica sa...

Han ser helnöjd ut lill grabben, förstår om du blev tårögd, roligt att se sån glädje. Har varit en kort sväng till stan på ett ärende idag, vi var inte ensamma på gågatan, tur att det började regna så man fick åka hem.
Ha en fortsatt bra helg, kramisar!!

Monica sa...

Underbart! Ja, jag forstar precis vad du menar. JAG blir tarogd nar jag ser honom! Vilken lycka!

Monica sa...

Underbart! Ja, jag forstar precis vad du menar. JAG blir tarogd nar jag ser honom! Vilken lycka!