måndag 29 mars 2010

Födelsedag, snö och åter snö...


Idag är det precis 1 vecka sedan vår kära hund lämnade oss, men hon finns ändå kvar i våra hjärtan (såklart!)...
Det är fortfarande sorgligt och jobbigt (såklart!) men det går, det måste det göra...
I Torsdags så fyllde jag år och eftersom min käraste skulle bort på jobb över helgen så åkte jag och barnen till mormor och morfar.
Mormor hade bakat en jättegod tårta (se bilden) till min födelsedag, jag fick presentkort på fotvård som jag utnyttjade på själva bemärkelsedagen, skönt och lyxigt!
Förutom fotvård så fick jag massor av andra fina paket från nära och kära; En röd Margrethe-skål, böckerna Hälsosam livsstil och Josses barnmat, fina ullstrumpor, fina kökshandukar, presentkort på H&M, en fin Orkidé...
Present till mig själv/från mig själv så inhandlade jag boken Friskare barn, rekomenderas starkt!
Det är kul att fylla år :-D




Jag tog lite bilder när vi var hos mina föräldrar i helgen, det är helt otroligt så mycket snö det har kommit!
Det är 5 veckor kvar till valborgs och snön lär ju inte hinna försvinna innan dess...
Nu är vi riktigt riktigt less på denna vinter!!!
Ibland önskar jag att jag bodde i Dubai...eller kanske Skåne...




Buddha ville bara vara ute och "leka" ca 30 min, sedan ville han gå in, in i värmen.


Snö, snö och åter snö...


Man ser knappt ut genom sovrumsfönstret.
Det är bara att vänta och längta...

2 kommentarer:

Monica sa...

Men grymt smarrig tårta!!!!!!!!! Det såg inte dumt ut.
Men guuuuuuud vilken snö!!!!!!!! Blir det verkligen sommar månntro......

adoptina sa...

Stort, stort grattis i efterskott!!!!

Snö... Det är verkligen en helt annan värld, så overkligt.