tisdag 25 maj 2010

Liten lägesrapport...

Oj! Längesedan jag bloggade nu!
Det har ju varit underbara veckor med härligt väder och då passar vi på att vara ute i härligheten!
Idag regnar det och nu ligger båda barnen och sover en eftermiddagslur.
Storebror var jättetrött, tandläkarpremiär imorse!
Det gick sisådär, eller rättare sagt inte alls, vägrade öppna munnen...
Han ropade efter pappa och var spänd som en pinne, men vi gjorde ingen grej av det, det går nog bättre nästa gång...


Och dagarna dom bara går och går, precis som snart min bästa dotter gör, ja i alla fall med hjälp av lära-gå-vagnen...



och storebror är som mest lycklig när han får vara ute och sparka boll...



Vi fortsätter att njuta!
:-)

5 kommentarer:

Annica sa...

Javisst har det varit härliga dagar! Men tyvärr inte igår och idag! M och M verkar då njuta av att få vara ut och roa sig...men vem gör inte det! Nu längtar man ut på gården igen!
Tandläkaren! Bättre lycka nästa gång! Ingen ide´att tvinga.
Hoppas vi kan ses snart! Kram!!

Helen sa...

Gusis, så gulliga barnen är! Ett litet vemod kommer över mig när jag tänker på att det var så länge sedan mina egna var i den åldern, fast det känns inte så...*suck*

Och tusen tack, att du fixade en köpare till min korgstol. Hon var hit idag och det blev affär!

Ha det bäst. Kram!

Monica sa...

Oj jag har inte ens hunnit kika in på din blogg förrän nu.....tur att jag gjorde det!!!
Har han varit hos tandis!!!! Va bra! Det ska börjas i tid. Det är väldigt vanligt att första besöket bara blir en med stängd mun....det vet jag mycket väl vid detta laget.
Aj va fina bilder! Så sommaren har kommit nu äntligen! Det ser så härligt ut.
Gullegumman....snart springer hon ju!!! Ska bli kul att jaga henne i sommar. Och Anthony får sparka boll med Buddha gubben!
Fortsätt njut av denna årstid och ljuset.
Kram

LYCKLIG MOR sa...

A, Yes, vi ses ju imorgon redan! Kul! :-)

H,Tack.Ja tiden går fort, för fort!
Så skoj att det blev affär!

M, Aha så det är vanligt med stängd mun, så bra, då behöver jag ej oroa mig.:-)
Ska bli jättetrevligt när ni kommer hem i juli!!! Tror iofs inte att lill-M kommer o springa men förhoppningsvis gå ;-)
Och buddha, yes! såklart att dom ska spela fotboll!Kul!

Kram till er alla!!!!!!!!!!!

Kattalena sa...

Vad somrigt och fint det ser ut! Så somrigt har det inte varit i skånetrakten inte :-D

Jättefina bilder! Så stor hon har blivit, lilltjejen!