fredag 7 mars 2008

En solskensdag :-)

Idag har vi haft en underbar dag!
Buddha har varit helt fantastisk hela dagen!
Inget gnäll, bara skratt och mys.
Paus i kategorivärlden?
Karln har varit hemma, kanske det beror på det? Buddha är nog less att vara BARA med mig hela dagarna?
Här kommer lite bilder från mysdagen...


Gänget tar siesta...
Vi var ute på en skön eftermiddagspromenad, vov-vov ser en annan vov-vov...

Buddha ligger och nynnar under hela färden :-)

Solen på väg att gå ner...

Ligger nerpackat och mår så gott...


NÖJD kille leker med plastskålar...



NÖJD kille hjälper till att laga middag...


NÖJD kille äter själv ;-) Kolla nu, vov-vov äter sin egen mat på bilden, men snart....


Vov-vov väntar nu på mat som ramlar ner på golvet med jämna mellanrum...

Fortfarande nöjd kille, gosar med nallen innan läggdags...
Buddha min buddha i love you! även om du inte varje dag är så här nöjd som du varit just denna dag...
Men jag vill att du ska veta:
Jag älskar dig när du gråter
Jag älskar dig när du skriker
Jag älskar dig när du luktar bajs
Jag älskar dig när du är tjurig
Jag älskar dig när du river mig i ansiktet med dina vassar naglar
Jag älskar dig när du gnäller på natten
Jag älskar dig när du vaknar klockan 05.00 på morgonen
Jag älskar dig när du kör på mig med gåstolen
Jag älskar dig när du inte tillåter mig duscha
Jag älskar dig när du inte vill somna själv och ibland behöver extra närhet för att kunna sova
Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig mitt kära barn!
Du är du, du är som ingen annan är, du är unik!
Fortsätt att vara precis som du är för då är du perfekt!
Och även om du inte skulle vara perfekt och inte vara precis som du är så skulle jag älska dig ändå!
Livet har fått en ny mening!
Vi är så lyckliga att vi fått just dig!
Somnar lycklig...

1 kommentar:

Monica sa...

NöJD syster njuter av ditt bloggande och superfina bilder!