onsdag 19 mars 2008

Glad Påsk!

Här rusar dagarna iväg! Buddha utvecklas för varje dag som går och snabbt går det!
Nu undersöker han varenda liten vrå i huset vilket innebär att den sk egentiden är väldigt knapp (dom där lååånga sovstunderna på dagen verkar vara ett minne blott).
Nu dröjer det nog bara några dagar sedan så står han förmodligen upp mot någon möbel eller liknande.
Han är väldigt nyfiken också, vi kallar honom för Nicke nyfiken och det är också hans stora idol (förutom telitubbisarna då).
Nu under påsken ska vi njuta av långa promenader och av god mat och lite påskgodis, läste en bra artikel om just njuta i påsk...
och precis så tänker jag med!
Det går bra med viktklubben.se jag har gått ner 1 1/2 kg på en vecka och nu känns det som att jag har kommit in i rutinerna om vad och hur mycket jag får äta per dag, jag fortsätter att kämpa med glädje.
Nu kallar sonen, måste kila!
Glad påsk på er alla hoppas ni får en underbar och solig påskhelg!






Nicke nyfiken önskar också Glad påsk! ;-)



3 kommentarer:

Anonym sa...

Du vilka smarriga efterrätter du gjort ( i glasen ).

Ha en underbar fortsättning på Påskveckan! kramiz//Z

Hellen sa...

Grattis i efterskott! Hoppas du hade en fin dag och blev firad riktigt ordentligt!!
Har lagt till dig på facebook nu :-)
Kram

LYCKLIG MOR sa...

Tack Zassi :-)
Tack Hellen :-)