lördag 15 mars 2008

Unnar mig lite gott denna helg!

Imorgon har jag räknat kalorier i en hel vecka, det har varit mycket fokus kring just detta.
Jag hoppas nästa vecka rullar på bättre och nästa och nästa...
Vi köpte en ny digitalvåg i Fredags, jag tjuvvägde mig och hade gått ner 1 1/2 kg :-)
Jag känner mig inte smalare, jag känner mig inte fräschare...
Jag menar man borde ju känna sig som en sol när man inte stoppar i sig en massa fett och andra konstigheter!
Jag har strikt ätit mina 1300 kcal per dag, jätteduktig har jag varit/ ÄR JAG!
Nu denna helg så har jag unnat mig lite extra gott MEN bara lite!
Igår tog jag 1 glas rött till middagen + en liten chokladbit (= 1 ruta mörk) till kaffet MUMS :-)
Ikväll så unnar jag mig en nyttig och förhoppningsvis god efterrätt till melodifestivalen-
Äpppelvarv med rostade havregryn & vaniljyoghurt, det ser jättegott ut och ska nu springa och sätta på kaffet för snart börjar det :-)
Buddha sover så sött så sött (han har knappt sovit något idag så han somnade bums ikväll), buddhas fadder och sambon sitter och tittar på ishockey i vår nya sköna snygga soffa (fick den igår) bäst att joina dom!
Vi ses snart!

1 kommentar:

Monica sa...

Halloj! Imorrn är det "vägning"...ready?!!! Visst är det ganska kul att se resultat direkt? Man blir ju mer sporrad. Du, smaskig efterrätt bruden. Ja, ibland mte man unna sig något gott. Nu ska jag ut och röra på mig lite.
Kram