fredag 30 januari 2009

Trött!

Ett litet livstecken från lilla jag (så att ni inte tror att jag har gett upp bloggen...).
Jag känner mig bara så otroligt TRÖTT!
Har börjat knapra järntabletter nu och hoppas verkligen att jag börjar känna mig piggare snart.
Igår somnade jag 19.30! :-0
Nu har halva graviditeten gått och jag fattar INTE att tiden går så snabbt denna gång.
Jag tror jag gör som Buddha; går och lägger mig tidigt ikväll igen.
1 glas juice några järntabletter lite tandborstning...
Denna helg är min jobbar-helg och jag ska upp 05.30 imorgon, då är det väl helt förlåtet att jag somnar så tidigt som 20.00 en fredagkväll...
Vi ses sen när jag är lite mer piggelin :-)
Godnatt!

4 kommentarer:

Helen sa...

Ja, det tar på krafterna att vänta barn! Hoppas att järntabletterna hjälper!! Med barn nummer två så går allt så mycket fortare än ettan. Tvåans första år kommer att svischa förbi, kommer du att upptäcka!
Jag bakade kardemummaknytena som du tipsade om till Mimmis födelsedag. De blev goda och stora!
Hur många brukar det bli när du bakar dem?
Ha nu en bra jobbarhelg!
Kram
Helen

Monica sa...

Oj va trött du måste vara som kan gå och lägga dig kl 8!!!!! Förstår att det är kombinationen, jobb, graviditet,barn och kanske vintermörkret....Det vänder ju snart =)
Kul att du skrev ett par rader...vi är många som tittar in hos dig dagligen....
Kraaaaaaaaaaam

Annica sa...

Självklart är det tillåtet att gå och lägga sig så tidigt, stiga upp 5.30....borde vara straffbart med såna tider, flera tim. före tuppen.
Vi kanske syns efter helgen, jag har en påse med ditt och datt som jag vill du ska kolla igenom.
Ha en bra jobbar helg, kram!

LYCKLIG MOR sa...

Helen:Javisst är bullarna goda! :-)
Första gången jag gjorde dom så blev dom stora!!! Men andra gången så gjorde jag ca 40 bullar istället för 18 st, mycket bättre och det känns liiite nyttigare ;-)

Monica: Ja usch! Vintermörkret! Men snart blir det ju ljusare som tur är.

Annica: Påse med ditt och datt, det lät spännande! :-)

kram till alla!!!!!