söndag 1 februari 2009

Lek och bus!

Vi har haft en mysig avrundning på denna helg.
Idag fick jag tips av några arbetskompisar om ett roligt Lekland som jag helt och hållet har missat att det fanns! Hur nu det kan vara möjligt!?
Så efter jobbet idag åkte vi dit för första och absolut inte för sista gången.
Buddha stortrivdes (mycket lek och bus!) och det gjorde vi med, helt lagom med folk och vi avslutade med att äta en god middag där.
Nu är jag ledig i 3 dagar, det ska bli skönt.
Snart, en välförtjänt kexchoklad och titt på lite Beck.
Vi ses!

Avslutar med lite bilder från leklandet...







6 kommentarer:

Helen sa...

Så häftigt lekland! Jag förstår att det blev full rulle för söta Måns! Ligger det i Piteå??
Passa på att njuta och ta det lugnt under dina lediga dagar, det kan du nog behöva!!
Kram
Helen

Monica sa...

Men Guuuuud va annorlunda Buddha ser ut !!!!!!!!! Han måste ju ha växt massor sen jag såg honom i somras. Han ser ut som en annan kille!!!! Men lika mysig och go först. VA kul att ni hittat ett sånt ställe. Vi har massor av liknande ställen i Dubai,så det är bara att komma hit.
Njut av ledighet nu. Kraaaaaaaaaaaam

LYCKLIG MOR sa...

Helen:
Japp, Leklandet ligger i Piteå/Havsbadet, här kan man läsa mera: http://www.aventyrsskeppet.se/nimbys_varld/

Monica: Ja han växer mycket nu lille buddha! :-) Fast jag måste erkänna att han inte var sig så lik på bilderna, han var så uppspelt och lycklig där - helt crazy! :-D
Så det är kanske så han egentligen ser ut, det är vi som bara har tråkat ut honom... ;-)
Mera bus åt folket!!!!

Kram och hug och allt sånt!

Annica sa...

Det såg roligt ut det där, att besöka leklandet på havsbadet, tror jag måste följa med någongång.
Vi syns i morrn, kram!!

Monica sa...

Vad mäktig den ser ut den där Buddha boken till höger. Skulle gärna vilja sätta klorna i den.
Kram

Kardemomme sa...

Heisann :)Det er klart du kan linke til meg! bare hyggelig det da :)Du har forresten en kjempekoselig blogg selv og jeg linker tilbake til deg..
jeg titter innom snart igjen..
Ha en fin dag! Hilsen kardemomme :)