lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag!

Buddhas första alster från dagis - ett hjärta!!!
Jag blev alldeles tårögd!!!
Varm i hjärtat!!!
Idag är det alla hjärtans dag, eftersom jag jobbar natt hela helgen så blir det inga större utsvävningar på matfronten. Vi ska vara tillåtet lata och köpa hem färdiga Quesadillas.
Tänk vad tiden går snabbt ändå, för precis 1 år sedan så hade jag gjort Passionsfruktsbrûlée med hallon och till det ett litet glas med portvin, det känns som det var igår...
Nu ska jag ta mig en skön lång dusch och sedan ska jag pussa på mina bästa killar tills det återigen är dags för nattjobb...

Love!

4 kommentarer:

Annica sa...

Charmigt hjärta!! Nog förstår jag att mammahjärtat smälte. Lycka till med nattskiftet.
Alla hjärtans kramar!

crrly sa...

Gulligt!! :-)

Mini-crrly hade också med sig ett hjärta hem från dagis! Jag hämtade henne i onsdags och höll på att missa att det hängde ett hjärta på hennes låda, men hon sa "Därta" och pekade, så vi fick med oss det! Det liknar Buddhas lite (rött papper) men med glitter och lite ritat på (inga små kvadrater), + en röd tråd. Hon är sååå stolt!

Monica sa...

Så tjuuusigt hjärta! Visst är det den bästa känslan! Tyvärr blir det inte så mycket alster längre....men Anthony hade pysslat lite med "origami" här hemma i rosa papper...han hade vikt ihop en love-bird, love-plane, love-boat och ritat en teckning med hjärtan!!!! Så gullig! Vi var faktiskt förbi favoo restaurangen och hämtade lite Sushi och drog till polare och myste. Det var våran Valentine's ...
Kram

Helen sa...

Tack för dina snälla kommentarer inne hos mig.
Så duktig liten kille som hade gjort det fina hjärtat!
Hoppas ni hade en bra "hjärtedag" trots helgjobb...
Kram
Helen