fredag 12 februari 2010

Glad alla hjärtans dag...


Ja lite i förskott då... ;-)
Igår så låg båda barnen ute och sov i vagnen i 2 timmar (skönt!), jag borde då ha passat på att städa men valde att baka istället (dammråttorna ligger ju kvar...).
Även nu ligger sötnosarna mina ute och sover efter en härlig solpromenad, NU borde jag ju passa på att dammsuga av...nej, jag väljer att blogga lite istället och visa upp mina små söta kakalster jag bakade ;-)
Jag gjorde goda Kanelhjärtan som vi ska njuta av på söndag, tryckte även ut söta kanelfötter, hundar och katter.
Degen var inte lätt att hantera!
Men ack så goda dom blev ändå - spröda och VÄLDIGT spröda...


Kunde inte låta bli att fota en del av kakorna ute i underbara vårsolen...
Glad alla hjärtans dag till er alla!

1 kommentar:

Monica sa...

Yummmmmy!!!!!!! Du är för gullig!