söndag 5 september 2010

En fin helg...

på alla vis...








































4 kommentarer:

Monica sa...

Underbart hörru!
Tyckte barnen det var kul med "lantlivet"?
Jag får en känsla av att jag varit där.....med Annica...kan det stämma?
Fiiiina bilder.
Hoppas det gick bra med spaceclearingen.
(Fin sång Irene....har det nåt med Renar att göra ?! he he)
Puss

Annica sa...

Fina bilder och rolig helg ni verkar ha haft! Ser ut som ni varit på "grandagen"! Visst stämmer det? Det är mysigt att gå där bland djuren! Monica har helt rättt! vi har varit där tillsammans för några år sen.
Nu MÅSTE vi träffas den här veckan! Eller hur?
Kram!!

Kattalena sa...

Vilken fin stickad tröja Buddha har, är det du som har stickat den? Eller är den köpt kanske?

Är det Salviablad där mitt på fina bordet? De som är hopbuntade som om man eldat lite på dem :-)

Verkar ha varit en väldigt mysig helg, underbara bilder!

LYCKLIG MOR sa...

M, Yes dom älskade lantlivet trots lite småkrassliga. Jaha så du har också varit på grandagen! Nice!
Ja det är en fin låt Irene, kanske har det med renar att göra :-D har lite svårt att förstå vad hon sjunger om :-D

A, Ja nu fick ju lill-M feber så jag tittar förbi så fort vi är friska!

K, Tack! Ja tröjan är så fin! Det är min snälla svärmor som stickat den :-)
Ja det är Salvia på bordet, helt rätt. Jag har gjort en sk space clearing i helgen åt en vän, i hennes företagslokal...

Kram!