tisdag 12 oktober 2010

Kommer inte på någon bra rubrik...

Attans alltså!
Jag har så fullt upp nu!
Men inga jobbiga saker! Det är just DET; jobbsaker, har fått flera uppdrag med mitt företag och det känns ju himla skoj, jag brinner ju verkligen för detta!
Och nya spännande, efterlängtade dörrar öppnas snart i mitt liv...
Men det var ju det där med bloggandet, tiden räcker ju inte till så som jag skulle vilja.
Åh suck, jag som har en massa roliga och smaskiga nya recept, en massa finfina bilder på barnen, ja det har ju varit så mycket mysigt och trevligt den senaste tiden som jag egentligen hade velat dela med mig av...
Men jag har valt att krama mina barn (ja min käraste har också fått några kramar...) istället, men jag vet det, det behöver ju inte vara svart eller vitt liksom...
Balansen, den borde ju jag vara bra på?
Har precis kommit hem från ett litet jobb och då sov barnen när jag kom hem, men dom fick ändå en kram.
Nu sitter jag här med halsont, en kopp rykande kamomillte och undrar varför jag inte går till sängs istället för att sitta här och avlägga någon slags kanske ointressant rapport?
Ja det var ju det där med alla bilder, skulle vilja lägga upp ett tiotal, men det tar för lång tid.
Jag väljer en bild...



Syskonlycka i bollhavet!

2 kommentarer:

Kattalena sa...

Vilken underbar bild! Sån glädje den utstrålar :-D
Tycker det var en jättebra prioritering att dricka te och blogga lite innan läggdags ;-)

Annica sa...

Härlig bild i bollhavet! Man blir glad! Ha en fortsatt skön helg!
Hoppas vi kan ses till veckan!
kram!!