onsdag 24 oktober 2007

Sova sova sova...


Alltså vad min unge har sovit idag!!!!! Först 3 timmar på fm sen så har han nu sovit 3 timmar till på em!!!!!
Kanske lika bra det för när han har varit vaken så har han varit såååååå gnällig!!!!!!
Tänderna?
Säkert!
Ja när han ändå sov så la jag ner hela min själ i denna yogasoppa som blev underbart god!
Jag hade till och med tid att fota soppan ;-) eftersom mitt trötta barn bara sov och sov och sov.....

Det skulle ju egentligen vara rött råris men det fick bli vanligt råris (hittade ej rött i butiken), men gud så gott detta ris är!
Hade nästan glömt hur gudomligt det är, men det ska vara Risentas råris - godast!
Köpte en gång hem något snabbråris, det är ingen hit!
45 minuter fick riset koka och då blev det perfekt! (inget för en stressad 3-barnsmor.....)
Råris har en nötigt god smak, med härligt tuggmotstånd...smakar som godis! I Lovet it!
Och den marinerade tofun som skulle vara i soppan den var ju också ljuvligt god!

Inga kommentarer: