torsdag 25 oktober 2007

Carpe diem!


06.00 - Vaknade på gott humör! Buddha och sambon låg kvar i sängen och läser morgontidningen, buddha jollrar och mår gott så jag passar på att gå in till mitt "behandlingsrum/meditationsrum" och göra lite Kum Nye. HÄRLIGT! :-)
Klockan 07.oo är jag klar, går ut i köket och frukosten är serverad!:-) Buddha sitter i babysittern och pratar och skrattar :-)
Tänk vilken underbar familj man har!!!!
Vi har alltid vara morgonpigga och kommer definitivt att föra över det på buddha!
Jag har mest energi på morgnarna, älskar att ta till vara på ljuset!
Carpe diem!
08.00 - Den sedvanliga morgonpromenaden med hund och barnvagn, härligt med frisk luft!
09.00 - Duschar och gör mig fin, Buddha sover sött i sin vagn ute i den friska luften. :-p
Idag är jag bjuden på lunch hos en god vän - det ska bli jätteskoj!
Så tyst och lugnt det är här nu, endast Rigmor Gustavssons ljuva stämma strömmar ut genom stereon...

Inga kommentarer: