måndag 12 november 2007

Jag älskar dig!


Min älsklingsbuddha vad du växer!!! Prick på dagen så var det 5 månader sedan du låg så sött (bilden) och förtrollade oss med din närvaro på bb!
Nu händer det nya grejer varje dag, för någon dag sedan så började buddha slita ner cd-skivor från cd-hyllan och idag drog han ut en låda i köket ;-)
Han går omkring i sin gåstol och upptäcker saker, pratar och skrattar och stojar!
Jag älskar dig över allt annat!
Jag hade lagt ner min älskling i spjälsängen runt 19.00 han var jättetrött!
Satte mig ner vid 20.00 för att se på fotbollsgalan och då vaknar han igen, gråtandes.
Jag brukar vara rätt duktig på att bara gå dit stoppa in nappen och sen gå ut igen...men nu är jag ensam hemma och ville gosa med min kära lilla buddha så jag var inte sen med att ta upp honom. ;-)
Tog honom till soffan och på några minuter så hade han somnat på min mage. Myyyyyyyys!!!
Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på dig!
Jag trodde inte man kunde älska någon såhär mycket!
Det är en underbar kärlek!
Jag älskar dig du söta barn!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: