tisdag 13 november 2007

Snart Jul...

Jag älskar julen! Snart är den här :-)
Det är alla förberedelserna som är roligast!
Vi hade inte tänkt att börja spela julmusik förrän advent, men idag så räknade jag hur många julskivor vi hade och det var hela 44! stycken :-o
Så jag insåg snabbt att om vi överhuvudtaget ska hinna lyssna och njuta på alla innan jul så måste vi börja nu ;-)
Så första julskivan ut att lyssna på blev Janne Schaffers Julglöd :-)
Det känns underbart!
Och som grädden på moset så har även Amelia Jul inhandlats för 8:e året i rad - det är jul för mig:-)
Ikväll blir det mys i soffan med tända ljus och en kopp glögg och Amelia förstås. ;-)

(den fina ljuslyktan på bilden har jag beställt från Jotex av alla ställen, den lyser nu upp vår nyvitmålade vägg och ger vackra mönster)

Inga kommentarer: