fredag 17 december 2010

Trött...

Oj oj så himla trött jag känner mig idag!!!
Lilltjejen har varit vaken typ hela natten (feber, snorig,hostig...) och Buddha har haft maraton mellan hans och vår säng...
Robin Sharmas små fina tips känns svåra att uppfylla idag.
Snön bara vräker ner och jag har fått munsår.
Pappan är pappaledig idag och befinner sig ute och skottar snö.
Lilltejen vill inte sova (trots att hon borde, vi med för den delen...).
Buddha är på dagis till kl 11.00.
Nu måste jag ta mig i kragen och påbörja ett uppdrag som jag har lovat få klart innan jul.

Idag uppfyller jag inte heller Gandhis visdomsord; "Be the change you want to see in the world".
Jag är tacksam för att jag lever!

Trevlig helg!

3 kommentarer:

Kattalena sa...

Puh! Det är jobbigt när man inte får sova + att man tycker så synd om sina sjuka barn som man inte kan hjälpa...

Kattalena sa...

Kram från mig glömde jag ju att skriva också :-)

Monica sa...

Sömnbrist är det jobbigaste som finns. Och i all stress och trötthet kommer munsår som ett brev med posten. Skickar sol och värme till er. Kram