torsdag 10 juli 2008

One night only...

Nynnar på låten One night only One night only...
Har precis sett Musikalfilmen Dreamgirls, den var riktigt bra!
All musik i filmen är helt underbar!
Vi har soundtracket här hemma så den skivan lär nog spelas här rätt ofta framöver :-)
Det är roligt med film, borde nog slänga i en shysst rulle lite oftare än vad vi faktiskt gör.
Jag menar jag kan ju inte skylla på Buddha tex, nä, han ville inte sova han ville sitta och digga, gunga, skratta till dreamgirls-låtarna tillsammans med oss!
Men han somnade rätt snabbt ändå, i soffan...
Något mera som man borde göra lite mera ofta är att baka goda muffins :-)
För ett tag sedan så fick jag finfina stora muffinsformar av mysig vän, dom har legat länge och tittat på mig i väntan på att få bli fyllda med någon god smet.
Så idag gjorde jag Pollymuffins och skogsbärsmuffins, dom blev jättegoda! Och STORA :-D
Äter man 1 så blir man typ mätt ;-) Och ja, jag åt faktiskt bara 1 eller 1/2 av varje rättare sagt, ja det blir ju en hel, men matte det kan ni väl :-D
Och som vanligt var jag framme med kameran, varsågoda :

Jag fick även chansen att inviga min fina nyinköpta brödkorg, passade ju perfekt att lägga muffins i den korgen.
Nu ska jag krypa till kojs och sova gott.
Ha de så gott alla därute i världen, nära som långt bort...

1 kommentar:

Monica sa...

Yummmmmmmmmmmmm!Viktklubben släng dig i väggen!