fredag 4 september 2009

Djurparksbesök och dop...

Som ni säkert förstår så har jag fullt upp på dagarna med helamning, blöjbyten, gosestunder, lämning/hämtning på dagis, förse mig själv med föda, kanske städa ibland, kanske vila ibland…
Så att uppdatera min blogg får jag göra när båda barnen sover samtidigt (vilket nästan aldrig händer!).
MEN just NU händer det!
Vad har hänt här då?
Förra veckan var en supertrevlig vecka!
Vi träffade M&Ms kusiner, faster, farmor och farfar i Lycksele.
Vi var i djurparken (en riktigt bra sådan!) och njöt av de fina djuren och den fina miljön.
Vi bodde på finfin camping i finfina stugor och åt en finfin middag!
Sedan åkte vi hem för att döpa vår lilla prinsessa.
Det blev ett lyckat dop med superfin musik!
Underbara vänner och släktingar var på plats!
Efteråt så åt vi god smörgåstårta, prinsesstårta och goda kakor/sessor som min mor hade bakat (ska lägga ut recept på gokakorna senare).
Här kommer lite bilder från Lyckseleresan och en liten uppvisning på huvudpersonen iförd sin dopklänning (samt en bild på huvudpersonen iförd en utav alla urfina presenter hon fick)…



















Love!

4 kommentarer:

Monica sa...

Nu sitter jag har igen och tararna rinner nerfor kinderna......Jag missar sa mycket av det som hander darhemma. Kanns skitjobbigt ibland. Barnen ar sa fina att det gor ont i hjartat. Jag sager bara en sak.....ingen aker ivag naganstans i mitten pa Januari....da kommer vi!!!!! Don't forget. Sessan ar sa lik dig Jenny! otroligt! Vilken docka.
Xxxxxxxxxxxxxx

LYCKLIG MOR sa...

Men sluta nu! Nu får ju jag med tårar i ögonen och klump i halsen...
Klart att du missar lite fina saker just men man kan ju tyvärr inte hänga med överallt (och speciellt inte ni av förklarliga själ.)Tur du har min blogg då. ;-)
Men va?! Kommer ni hem?!
Så himla skoj! Mitt i vintern och allt :-D
Vilka glada nyheter! Klackarna i taket! Tjoho! Welcome home!!!!!
Hug!

Monica sa...

Japp, ungarna har tjatat om att åka hem en vinter och de har lov i mitten på Jan i 2 veckor så det blir nog så. Anthony har ju aldrig sett snö i sitt 10-åriga liv, han tycker han har gått miste om mycket.
Tyvärr har de ingen längre ledighet vid jul eller påsk, så det är uteslutet, mne vi får se. Nu har vi skolstart på Torsdag till att börja med. Kraaaam

Annica sa...

Fina bilder från Lycksele trippen, alla verkar nöjda som åker dit, fina stugor och god mat. Hon är ju för söt lilla prinsessan i sin dop klänning, som en docka.
Kramisar!!