torsdag 5 november 2009

Pepparkakstryffel


Först idag så fick jag tummen ur och besökte min arbetsplats, lillgumman följde med och visades upp såklart ;-)
När jag var där så kände jag faktiskt ett litet längta-tillbaka-rus, mest pga supergulliga och glada arbetskamrater!
Jag bjöd på goda pepparkakstryfflar som några ville ha receptet på, idag är jag lat och skriver inte ner receptet här på bloggen som jag brukar, men om ni klickar här så får ni det.
Hade även bakat en mjuk pepparkaka utan ägg, receptet på den hittar ni här.
Vi ses!

2 kommentarer:

Monica sa...

Förstår att du längtar tillbaka till arbetskamraterna.....vet hur det känns när man är hemma med barn. Att jobba är rena semestern....och kul har man ju också!
Dessa tryfflar ser gudomliga ut.
Kram

Annica sa...

Roligt att besöka arbetsplatsen och visa upp lill snyggingen. Hoppas det där längta tillbaka ruset gick över ganska snabbt, för nu ska du njuta av att vara mamma ledig...jag vet att du gör det också.
Ha en skön helg, kram!!