fredag 13 november 2009

The show must go on!

Jag hör att hon står och jamar ute på altanen och vill komma in, men när jag går dit och ska öppna så är det ingen där...
Det känns så tråkigt, så sorgligt...


Alla är vi olika och upplever saker och ting på olika sätt, men när jag ser på den här bilden...



så väljer jag att se ljuset, solen...



och när jag ser på den här bilden...


så väljer jag återigen att se ljuset, solen...



Jag är i alla fall så otroligt tacksam över att du är kvar med oss kära hund...




Livet går vidare!
Trevlig helg!

2 kommentarer:

Annica sa...

Ja oj så konstigt utan Sofia, måste kännas konstigt och tomt i huset utan en katt. Förstår om du saknar henne!
Fina bilder!
Hoppas vi ses i veckan, längtar efter barnen!
Kram!!

Monica sa...

Oj va fiiina bilder. Jag ser ocksa det vackra ljuset!
Usch va jobbigt att mista en familje medlem! Forstar din sorg och saknad.Bilden pa Dilba ar sa himla tjusig. Hur mar hon nu?
Kram