tisdag 11 december 2007

Chili con quorn

Vart tog denna dag vägen?
Har skrivit alla julkort klart idag, i år blir det julkort på... buddha SÅKLART :-D!
Har även skrivit en fin meny inför lördagen då vi ska ha besök av goda vänner, jag ska duka fint och lägga fram dessa menyer så att det riktigt känns som på en restaurang;-)
Kvällen ska gå i livsnjutningens tecken.
Har även tänkt att damma av det gamla men fantastiskt roliga spelet Rappakalja.
Nu på eftermiddagen så har jag hunnit baka en banankaka med choklad och lagat en underbar vegetarisk rätt; Chili con quorn Rekomenderas starkt! Otroligt gott!
Jag tog även undan några slevar till buddha och körde i mixern (dom starka kryddorna tog jag i på slutet eftersom buddha skulle äta av maten och det funkade bra) han tyckte verkligen om maten :-)
Så nu har jag fyra barnmatsburkar i frysen, känns bra.

Här är min fina meny...



Inga kommentarer: