måndag 17 december 2007

Midnatt råder

Till alla mina nära och kära som jag ej kommer att träffa denna jul...Ett litet julkort designat only for you my friends... är dom inte söta så säg? Buddha och vov-vov ;-) Polarna!

Vi hade goda vänner på besök här i helgen, det var otroligt trevligt! Vi frossade i god mat och god dryck! Och en massa skratt!!!

Att ha goda vänner betyder så otroligt mycket för mig, jag kan tycka att det är så intressant att bara sitta och lyssna på vad andra människor har att berätta.

Ibland skulle det vara rätt skönt att bara få sitta tyst en hel kväll och låta alla andra prata hela tiden medans jag BARA lyssnar...fast det kanske skulle verka lite knäppt...snacka om konstigt energiutbyte...

Nåja, i alla fall så hade vi skitskoj och joooo jag pratade. ;-)

Det enda i matväg som jag kom ihåg att dokumentera var ju min söta jultårta...

Jag gjorde den fantastiskt goda banankakan med choklad i, sedan så vispade jag grädde och blandade i vaniljvisp...färgade det grönt såsom...gräs... :-? och på med en massa...kokos alltså snö :-D Avslutade med att pynta med fina marsipantomtar som liksom gled ner i den djupa snön.


Midnatt råder tyst det är i huset...

Inga kommentarer: