tisdag 4 december 2007

Julkort till Ottilia uppe på regnbågsbron...


Tänker på dig Ottilia, vi saknar dig!
Denna jul finns du ej hos oss längre, men du finns i våra hjärtan!
Jag var och letade i lådan med julsaker nyss och då hittade jag röda sidenband som vi brukade knyta runt din hals på julafton. Du var så fin, den röda rosetten mot din fina svarta päls.
Jag vet att du har det bra däruppe på regnbågsbron med mamma Agnes nu, jag vet att du är frisk och spinner hela tiden!
Jag har bakat lussebullar som du älskade att smaka av, jag sänder dig några bitar genom luften...
Jag har även pyntat ljusstaken med mossa och svampar ;-)! Visst minns du? Du älskade att dra upp dom där svamparna ur mossan :-D Gulledig!!!
Hela familjen önskar dig God Jul och ge Agnes en gosekram från oss!
Smilla och Sofia hälsar "mjau mjau" till er båda!
Rrrrrinka på dig! ;-)

Inga kommentarer: