tisdag 12 augusti 2008

Smart!

Denna pluring Design är ju hur smart som helst!
Jag har ofta stört mig på att vår disktrasa i köket är "i vägen" hela tiden, den tar liksom en irriterande "stor" plats trots sin litenhet...
Så idag fann jag den!
Disktrasehållaren!
Ingen är gladare än jag!
Den kanske inte är så supersnygg eller jag menar en disktrasa är ju inte så himla snygg, oftast, så då får man ju se till att köpa en snygg en nu när den liksom får en given plats i köket.
Det har minsann jag gjort, köpt en snygg disktrasa, till vår nya smarta hållare ;-)

ps. jag är nog en av dom få som fortfarande kokar disktrasor, jag har en speciell kastrull som är ämnat bara för detta ändamål ;-) man kan ju iofs köra dom i maskinen eller köpa nya, men då blir det inte på riktigt tycker jag.
Nä! koka trasor det är bra och hygieniskt OCH ekonomiskt, man kan kosta på sig en lite finare en som man kan ha lite längre tid! :-)

1 kommentar:

Monica sa...

Men bra! en san vill jag med ha! Fiffigt! Klart att man ska ha snygga trasor! Livsviktigt!
Man vet ju inte vem som kommer pa besok.....