lördag 23 augusti 2008

Tacksamhet!

I mitt lilla liv så finns det faktiskt inte så mycket att klaga på!

Mitt liv är inte så komplicerat ändå!

Kanske borde vi som kan vara lite mera tacksamma över det vi har och över det vi är och över vad vi kan!

Här är några bilder från denna fortfarande pågånde helg, den har bestått av bla inköp av fint ljus med fat, fin soap pump från Zone, spa-mys i badkar, god mat/dryck och mycket bus samt tv-tittande.
Livet är rätt enkelt för mig att leva ändå, jag har fått allt precis allt som jag har önskat mig!















Mitt liv är inte mera komplicerat än så här!
Det är dom små tingen som gör det!

2 kommentarer:

Monica sa...

Mys-pys i vardagen! Det gillar jag skarpt! Kram

crrly sa...

Åååh, härligt att uppskatta det man har. Underbara bilder. Kram!!