onsdag 9 januari 2008

Din kropp är ditt tempel


Alla borde träna yoga! Det är helt underbart!
För första gången som mamma var jag på yogaklass :-)
Jag har verkligen längtat efter att få tänja på mina ihopsegade senor.
Varenda övning vi gjorde så tänkte jag ; Måtte detta aldrig ta slut!
Jag tränar yoga av många anledningar...för att bli mera medveten om hur jag lever mitt liv, öka min intuition, träna upp smidigheten, hålla mig i form..
Med yogan så kommer man med automatik att ta bättre hand om sin kropp, sköta om den på ett värdigt sätt.
Din kropp - ditt tempel...
Och Äntligen säger jag bara ÄNTLIGEN!
Läste denna artikel och blir så glad :-)...
Nu väntas bättre tider!
Yippie! Det går framåt!

(Bilden på templet är härifrån)

1 kommentar:

Monica sa...

Okej! Nu fattar jag. Va kul! Detta ska bli skoj.
Kram