onsdag 21 maj 2008

Den som väntar på något gott...

väntar alltid för länge, eller var det aldrig...
Jag bubblar just nu, ja jag brukar kalla det för att bubbla när man är stillastående, när man har något inombords men liksom inte får ut det...
Men snart, snart ;-)
Men i väntan på att jag ska bubbla färdigt så vill jag dela med mig av livet som äntligen börjat spritta i vår trädgård och så även i mig och mina ÄLSKADE familjemedlemmar :-)

Våran Lönn - välkommen!

Påskliljorna som slog ut för någon dag sedan -hej hej! :-)

Och tulpanerna, hej på er med! :-) Snart är ni i full blommning och vi får njuta ännu mera av er skönhet! :-)
Idag skiner solen och på schemat står det :
Lunch med en sol,
Buddha och jag ska leka med grön hemmagjord Play-do-lera,
vi ska även baka Leilas kattungor inför 1-årsdagen (ja, jag har fått Leilas nya kakbok- morsdagspresenten som jag har fått i förskott eftersom det ej går att hålla något hemligt för mig :-D)
Ta vara på dagen!
Kram, och vi ses som sagt igen när jag bubblat klart ;-)

5 kommentarer:

Monica sa...

Härliga bilder gumman!
Bubbel minsann........ Can't wait!
Ha en skön dag!

Hellen sa...

Åh, vad härligt att ni fått lite "blom" i norra delarna också. Här var det ju ett tag sedan påskliljorna och tulpanerna vissnade. Måste ut och fotografera Syrenerna som står i full blom!
Åh, ska du redan baka från "a piece of cake"?! Jag vill också ha tid!!
Själv är jag inte riktigt på hugget idag, vi hade partaj på jobbet igår och vi höll igång till 3...jag börjar bli för gammal för sånt! Men kul var det!!
Kram

Hellen sa...

inget bloggande här heller....*suck* vilken tråkig måndag... :-D ;-) ;-)
Kram Kram

Monica sa...

Hörru syrran....nu får du allt berätta om eran helg i Umeå....I'm waiting!!!!!!

LYCKLIG MOR sa...

Tokbrudar! :-)