fredag 30 maj 2008

En härlig dag...


Avrundar denna underbara dag med några korta rader i min blogg...

Idag har jag bjudit vän på lunch, det var väldigt trevligt och gott :-)
Idag har jag varit på Pedikyr, det var väldigt trevligt och skööööönt :-)
Ikväll har vi varit på grillfest, det var urmysigt och avslappnat :-)


Denna helg ska jag gå en Inspirationskurs i Iyengar Yoga så det är bäst att krypa till kojs nu så att jag är utvilad och mottaglig för allt vad som komma skall...


Jag önskar er alla en skön helg!
Vi ses till veckan!
Love!
Be the change you wish to see in the world... Mahatma Gandhi.

3 kommentarer:

Monica sa...

Men Hallå...Inspirationskurs i Iyengar Yoga....nu blir jag avis!!!!! Fasen så kul. Men jag ska inte klaga, har gjort en liknande grej själv med Yoga Nidra. Man kan aldrig få nog av dessa kurser. Fascinerande tycker jag. Make the best of it.
Love and light!

LYCKLIG MOR sa...

Ja helgen har varit tuff med underbar på alla vis!
Imorse började vi redan klockan 07.00 med jättehärliga pranayamaövningar (andningsövningar)!
Jag har träningsvärk i nästan alla leder - skönt!
Imorgon är det yoga igen, fast då vanlig lektion.
Jag får se om jag kan gå då, har jag för ont så stannar jag nog hemma ;-)
Ska försöka blogga lite på tisdag.
Kram

Annica sa...

Det verkar som att du har haft en givande helg, träningsvärken får man tydligen på köpet, men det är väl en behaglig värk, eller hur??
Här har det varit barnskrik och blöjbyten hela helgen...skämtar bara, det har gått super bra. Barnen höll på att chocka oss, dom sovde till kl. 11 på sönd. morgon båda två( sanna åt flaska kl 8, sen somnade hon om.)Det har varit roligt, men man känner tyvärr att man håller på att bli för gammal för små barn, man blir fort trött.

Vi synes väl snart, hade tänkt titta förbi...eller om du har vägarna förbi.( Du har en hylla här) A