tisdag 27 maj 2008

Jävla gubbstrutt!

Lite skvaller kring kattskalleköpet i väntan på något bättre:
Det finns många som inte borde jobba med det dom jobbar med!
Det finns många som inte borde jobba med just möte med andra människor!
Idag åkte vi iväg med bil och släp för att inhandla dessa skallar, grus, sand, cementring...
Jag gick in och betalade för mina varor och sedan så skulle en man lasta i skallarna med en traktor, då säger mannen med bestämd och irriterad röst från traktorn:
Ska ni ha några kattskallar, då måste ni snabba er och köra fram släpen!!!
Jag har inte tid att stå här hela dagen! (och detta säger han till oss efter att han har stått still i 1 sekund!)
Ja, vad säger man?!
Ursäkta men vi är faktiskt kunder, vi har betalat för denna tjänst!
Vi har betalat för dessa skallar! Jävla Gubbstrutt!
Nu sa vi tyvärr ingenting, vi han liksom aldrig det, vi blev smått chockade över bemötandet!
Undra om han var utbränd? Gubbstrutten!

4 kommentarer:

Hellen sa...

moohaaahhhaa, inte kattungar alltså..har aldrig hört talas om kattskallar...men nu är jag dönyfiken...bild tack!! pleeeease

Annica sa...

Men ursäkta mig! Vad i hela friden är kattskallar för nåt???? Har aldrig hört talas om jag heller, kan tänka mig att det är nå slags stenar eller plattor, har jag rätt kära syster? Väntar med spänning

LYCKLIG MOR sa...

Ja Annica var närmast svaret :-D
Hellen var långt ifrån :-D

Monica sa...

Kullersten tjejer ...kullersten....Och ni har hus????!!!!!! hahahahahahhaah