tisdag 13 maj 2008

Inspiration!

Jag tittar inte så ofta på TV, men när jag gör det så vill jag antingen titta på en bra film som får mig att må bra inombords ELLER på sånt som ger mig inspiration.
För tillfället så syns fyra inspirerande kvinnor i TVrutan:
Marlene & Marie-louise, Monika och Leila! ;-)
Girlpower! :-D

Dessa härliga damer städar i SKITIGA hem, TV4 onsdagar kl 20.00 RENT HUS.
Förra veckan så var det underbart att se när Marlené gick igång nere i tvättstugan :-)
Jag funderar faktiskt på att inhandla en mangel nu :-D
Bilden är härifrån.
Monika Ahlberg! Ja vad säger man! Hon är enastående! Jag älskar hennes kokböcker!
Lagar mat på TV4 Månd-Torsd kl 19.30. Man sitter bara och ler och vill springa iväg till köket NU!
Dessutom är hon vacker att titta på.
Fotot tog jag härifrån.


Leila bakar Onsdagar kl 21.00 på TV4 plus, helt ljuvligt att titta på! Snålvattnet rinner under hela programmet ;-)
DarlingBuddha, den här kakboken önskar jag mig till Morsdag.
Och kom ihåg att du måste beställa den snart om den ska hinna fram i tid ;-)
Och för er Leilafrälsta :
Leila har även hon en blogg ;-) - här.
Och en mysig hemsida ;-) - här.
Och här finns massor av GODA Leilarecept.
Och även Leila är vacker att titta på.

2 kommentarer:

Monica sa...

Men hallå vad hon har bloggat järnet. Så inspirerande!
Monica och Leila och allt möjligt...så skojigt. Själv tittar jag sällan på tv, men när det blir av så tittar jag bara på BBC FOOD, bästa kanalen i världen.

Hellen sa...

Jag har precis beställt Leilas Bakbok, de andra två kokböckerna har jag redan i min hylla i köket. Inte nog med att det är goda recept i böckerna, dom är fantastiskt vackra att ha i recepthyllan också. Man blir så glad av färgerna :-)