torsdag 15 maj 2008

Shopping i hemstaden :-)

Skellefteå, my hometown... Jag saknar dig ibland...
Skellefteå Kraft Arena, en jättefin nybyggd evenemangsarena!
Här blev vi bjudna på lunch igår, vi åt en jättegod buffé och bara njöt.
Och vi shoppade! :-)
Att shoppa är så skoj, önskar ibland att jag vore miljonär så jag kunde köpa allt jag ville ha
:-D............................................................

Här är två gladisar som poserar framför Arenan där vi också åt den goda lunchen och där vi också fick den glada nyheten att våra kära parents köpt en sprillans ny och fin volvo S40 :-)

Detta är resultatet av min shoppingdag :
1 par nya sköna Ecco-skor till mig, 1 par gröna sköna shorts till mig, 2 par fina skor till Buddha.
Ja det var allt.
Sparade en slant inför shoppingen som jag ska utföra i Umeå nästa vecka ;-)
Ha en skön dag, nu ska jag kila till köket och pyssla om min mat som står i ugnen...
Vi ses!

2 kommentarer:

Monica sa...

Noll kommentar...det går ju inte för sig....hahahah Som du sa, det blir man ju inte ledsen för! Det är ju inte det som är poängen med bloggen. Men det är ALLTID som julafton när det finns ett nytt inlägg. Shoppingturen i Skellefteå....önskar jag hade vart där med er....givetvis.

Hellen sa...

Hoppas du får a piece of cake i morsdagspresent! Jag hämtade min på posten igår, satt och bläddrade och "dregglade" i min igår kväll! Det finns massa smaskens i den! Måste försöka få lite tid att baka och testa lite recept därifrån nu. Vet inte när det ska bli bara, varför är det så stressigt varje vår?? (varför drar man alltid igång en massa olika projekt på en gång också??)
Vore skönt med lite semester så att man fick vara hemma och "skrota" lite.
Kram